Palautukset

VIALLISTEN TUOTTEIDEN PALAUTTAMINEN

Jos koet, että ostamasi Lovi-tuote on viallinen, ota yhteyttä meihin info@lovi.fi. Liitä mukaan tilaustiedot (tilausnumero, kuva vioittuneesta tuotteesta ja kuvaus viasta). Selvitämme tilanteen mahdollisimman pian ja tarvittaessa korvaamme tuotteen tai palautamme rahat rahteineen. Kaikki reklamaatiot on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Lue Käyttöehdot.

MYYNTIKUNTOISTEN TUOTTEIDEN PALAUTTAMINEN

Voit palauttaa tuotteet 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta saadaksesi täyden hyvityksen, jos tuotteet ovat alkuperäisessä pakkauksessaan, uudenveroisessa kunnossa ja jälleenmyytävissä.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme (info@lovi.fi). Ilmoita tilauksesi numero ja yksityiskohdat tavaroiden palauttamiseen. Vastaamme sähköpostiisi ja lähetämme palautusohjeet ja pakettikortin tulostettavaksi. Palautamme tavaran hinnan tai vaihdamme tuotteen heti, kun se on vastaanotettu meille. Palautusmaksu maksetaan palauttajan ilmoittamalle pankkitilille. Tuotteen vastaanottopäivä katsotaan päivämääräksi, jona asiakas on toimittanut tai noutanut tilauksen. Asiakkaan on näytettävä kuitti, josta käy ilmi tuotteen noutopäivä.

Emme hyväksy palautusta tuotteesta, joka on avattu tai vahingoittunut, jolloin tuotetta ei voi myydä uudelleen.

Palautettujen tavaroiden täytyy olla alkuperäispakkauksessa ja palautettu 14 päivän sisällä. Ostosten kuitin tulee olla tallessa. Hyväksymättömät palautukset laskutetaan asiakkaalta. Hyväksymättömät palautukset lähetetään takaisin asiakkaalle asiakkaan kustannuksella.

Lue Käyttöehdot.